en svår och jobbig grej

min lillebror har träffat en tjej på nätet. hon bor i tidaholm. hon skickade 46 sms igår. hon är 12 år. han är 12 år. hon är 20 cm längre än honom. och bor i tidaholm. gulligt.

engelska läxa, sv/sh inlämning, franska inlämning, engelska inlämning, nationella matteprov, historia b prov, samhällsprov .. yes, skolan är livet just nu. och det är bara tisdag. snälla, ge mig lov, julafton och hemsedal nu? på lördag är det bara en månad kvar <3
imorgon, äntligen. fan vad jag saknar er, det är inte sant.


sdgsgsd
du kan så vackert sätta ord till alltihop när vi är två,
du har ett sätt att bara glömma när problemen tränger på
ett sätt att gömma mig för stormen, när du vill och när du kan
ett sätt att glömma mig i regnet, som om lilla jag försvann

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

trackback