jag somnade den natten i tron på att allt var en del i en kärlekshistoria  v

every minute of the day

yesterday: stort HAHA. efter jobbet 20:00, spenderades med my partner in crime carro <3 jag säger bara; sopstation. "söta bröst du har idag förresten" nej, sjukt skoj. lite fiasko party i dalsjöfors ändå måste jag säga. men ändå en helt okej kväll.
massa jobb idag, almost sju timmar. men det va väldigt händelserikt & spännande faktiskt. det där jävla "woho" förföljer mig nu. varför envisas folk omkring mig med att använda en massa ljudeffekter hela tiden ? jag kommer börja låta som vi snackade om på ica idag, "en tolv-åring som har kollat på för mycket powerpuffpinglorna". haha nej, & lite fyllesamtal med som avbrott från alla jävla hejjagskagrillaikväll-människor. vad säger du, ska vi rulla ciggen själva kanske ? usch. underbar förmiddag idag iaf; sol, glass & fidde. det kan inte bli mycket bättre. seven days a week, every minute of the day. there's only one thing on my mind 
& äntligen är det lov, fyfan vad härligt. göteborg imorgon, SHOPPA. yes <3

en kärlekshistoria

nobody said it was easy. maybe we're the special two
vilken fredag det kommer bli; gym snart med sabbi, en lektion i skolan, träffa sarah snabbt, åka hem, jobba, möta världens bästa carolinè, PARTY. så kul att gå ut lite med carro ikväll, det va alldeles förlänge sen nu :) fullspäckat schema verkligen, men det kan inte bli bättre för sen är det L O V. underbart.
igår <3 mitt huvud; fredrik snygg, fredrik snygg, fredrik snygg ..
( TAKE ME BACK TO THE STARS )


<3

just wanna be the one, who makes you smile  the dreams we have might be a lie  but i'll keep singing this lie, if you'll keep believing it

always sunlight on my face

det är inte lätt när det är svårt. haha, använd inte så fula .. vad det nu är. metaforer är jag & carro bäst på, men det är det inte. skit samma. igår var det söndag. sunday är nog mer rätt ord. sol överallt verkligen. men nej, igår var ingen dålig dag, men det var lite berg & dalbana. var ute & åt med mami och company, det var trevligt faktiskt. sen casa de la odqvist med carro & sarah, power walk till stan & träning. blabla, lite lagom frånvarande annie sådär. tankarna någon helt annanstans. skulle ha pluggat FE sen på kvällen hade jag tänkt men så blev det inte. alls :)
la mig & solade på carros studsmatta idag. äntligen är den framme igen, saknat den ! sen gick jag hem till en utelåst sarah. förvånande (nej) kom in tillslut, fast höll oss ute i solen hela eftermiddagen, promenix, stan, lite galen-i-skor-tjejshopping. & hoppas killen brevid oss lärde sig något intressant när han lyssnade på vårat givande sex-snack ;D
hittade ett mini-solarium hemma. får se om jag lyckas få igång det & få lite fräknar kankse ? åh, så vår bara.
don't feed me violence just run with me <3 mer än lagligt bra är du.

am i ?

   . you know i'm such a fool for you

torsdagen var underbar & fredagen blev riktigt bra den med. gjorde egentligen ingenting, skola, träffa carro, jobba (fick en massa trevliga besök), hem med fidds & kolla film / slappa. vi är så lata :) fast ibland är det skönt att göra absolut noll.
idag (SOL <3) vaknade tidigt, som jag alltid gör när jag kan sova. middag, sen träffa hanna. får se vad bogsjö's hittar på ikväll, party eller tjejkväll. watch out anyway

i'm falling even more   v

just so you know, you'll never know

onsdag redan, oj. har träffat ina idag, det va ett bra tag sen. vi drog på spiningpass, & det va rätt mycket jobbigare än vad vi hade trott. men iaf jag tyckte det va värt att göra om :)
sen ringde hanna för nån timma sen & överraskade mig med borås besök i helgen. najsighet, då blir det girls night out lördag eller tjejskitsnack hela natten. bra vilket som faktiskt. lite omväxling ifrån jobbet fredagkväll.
torsdag tomorrow <3 börjar bli min favortidag nästan, bortsett från skolan. införa torsdagsledigt kanske ? hm
  ( & tisdagen var faktiskt mer än vanligt bra. chokladbollar (med o'boy) kan aldrig gå fel )
nu hade jag tänkt gå & lägga mig, men man vet ju hur bra det brukar gå alltid.
i swear i'd burn this city down to show you the light

something pretty

OC är terapi tror jag :)

"deny me know and loose me forever"


- when you get what you want, that's when you got something to loose
så är det, inget annat. du är det bästa jag vet. me likes you big time, mr. f <3 helt säker.


in the light of the sun

solsken idag igen, underbara vår. så lätt att le. c&s, som om det inte räckte med er.
& i cast a spell over the west to make you think of me, the same way i think of you. miss me.
your head can be a prison. jag saknar dig. but sometimes i wish i was as invisible as you make me feel (& then you bring me close) tre meter är för mycket. att nåt så nära kan vara så långt bort.
OC is my painkiller & company tonight <3 har sömnbristshuvudvärk fortfarande tror jag.


        
vårsol, mys & promenad genom stan.


how long must we sing

ibland är det bara helt underbart att vakna. maybe baby, you could keep me up in bead. & i've been thinking (för mycket, föralltid, igen) regn. jävla regn, dra inte ner mig. it hurts me thinking that these nights when we were drinking, no they never got us anywhere. there was hope in me that i could take you there. på något sätt bara; a very pretty chain around it all. det är så enkelt, hur kan det kännas svårt ? är det för enkelt, spelar det ens någon roll ? you don't wanna be here in the future, so you say the present's just a pleasant interruption to the past. tänk inte så mycket. det som hände då, betyder det något nu ? jag undrar om du tänker på det. it doesn't get me anywhere. hur kan du vara så otroligt bra hela tiden. hela tiden ? sometimes, that time, you gave me nothing - it was all i got. flyg rakt in i solen. flyg rakt in i solen med mig. when the first star you see may not be a star. jag sover i ditt vardagsrum, men vi har inte mycket rum kvar. nu. when it's too late, tonight. sömnbrist, sömnbrist, för mycket socker. sluta tänk bara. i'm not your star - ? it doesn't get me anywhere. jag kan få dig när du vill, du sätter själv dina gränser . i didn't think so. i always think so. this is the start of something good, don't you agree ? i haven't felt like this in so many moons, you know what i mean (do you ?) & we can build through this destruction, as we are standing on our feet. jag vet att det går. jag vet - du är bäst. vi kanske. (jag är rädd för att vara för mycket. för nära. är jag för nära för att du ska kunna nå mig ? se mig. vilja ha mig) it's even hard to be anything at all. VISIONER I MITT HUVUD NÄR DU LER. & jag .. all i really want is you. you to stick around. överallt, hela tiden. förstår du ? 
i'll see you everyday, but you have to follow through

now verses then (just off the key of reason)

jag förlorade på jobbet igår, med ETT jävla kuvert. fast det va lite unfair rules, tycker jag. dålig förlorare ? haha, kankse. bara en dag kvar att jobba nu denna veckan. yes.
right now: datakunskap är alltid lika lärorikt. you're just hopeless enough, don't try to destroy my night.

you were the last good thing about this part of town. så bra, me likes torsdag.

like a lawyer

as mysig kväll med carro i söndags. just like old times. "mackan ska smöras, som sagt", haha, dagens kommentar vid övertrötthet 00:22. till oändligheten & vidare ! blev väckta 06:59 av att jobbet ringde. förstörde hela min planerade dag med sju timmars jobb. LITE arg jag va, & carro fick stå ut med mig. stackare. jag borde få pris för min klagighet ibland. men, men man måste göra vad man måste. efter jobbet gjorde jag ett mystiskt besök på okänd plats (väldigt trevlig plats) fick pannkakor, ih <3 två timmar kändes som tio minuter.
bröt mitt godisförbud igårkväll när jag deppade för att jag va tvungen att åka hem, damnit. har bestämt mig för att köra en ledig vecka ifrån det, och köra igång igen på söndag. då kan jag åtminstonde känna mig lite duktig.
sen idag blev det mera jobb, åtta timmar den här gången. lite utskällningar & tävling med att dela ut flest kaffekuponger (grr, jag SKA vinna imorgon) & har ändå två dagar kvar att jobba denna veckan. suck. skola imorgon med.
(me & you <3)
another bad day and all i want to do is look at you and know i'm okay

you sure look like a star to me <3

    

i ask nothing of you

in this kiss i'll change your bore for my bliss
but let go of my hand and it will slip out in the sand
if you don't give me the chance to break down the walls of attitude
DU.
annorlunda men trevligt party igår. fika, träning & myskväll / sleepover med carro idag. najs <3

& the yellow lights

jag & sabine va & tränade i morse. lite drygt men SÅ skönt.
ikväll blir det PARTY. känns som flera år sen ! ska bli skojighet

TORSDAG

bra dag. imorgon är det äntligen helg (jobb/hemmakväll tomorrow bara men ändå) tiden springer ifrån mig
maybe the world isn't good enough for you

it isn't too far away now

idag har jag varit utan godis i två veckor. ih, rekord annie nästan. får se hur länge jag klarar mig bara, denna helgen blir riktigt tuff.
helt död efter träning idag, men skönt va det ! sovmorgon imorgon, najsighet. träffa sarah efter skolan med.
& i helgen blir det förhoppningsvis party. har lite att ta igen på den punkten :)
sen studiedag måndag - tisdag. underbart med långhelg.
 ge mig torsdag <3

heaven can wait

    

11:25

tredje mars blev en ännu bättre dag än förra året (kanske inte lika oväntat den här gången, men ändå) as mysig shoppingtur & tvåtimmars fika på bakgården med carro, hallonpaj & morotskaka - mums. sen åkte vi hem till c's alphus & sprang förbi sarah sötnos för att säga hej. sedan kollade vi på OC, åt muminkex, snackade massa skit & senare åt vi också lite mat.
vid sex åkte jag ut till sjömarken. mer mat, chokladmousse (hm, stavning ?) med hallon & films. den sista filmen var verkligen bra. 
fulländad dag helt enkelt. (tell me how i got this far) i recognize the way you make me feel, it's hard to think that you might not be real
one night and one more time, please.

 

nu hade jag tänkt städa mitt rum. usch verkligen, men det behövs. sen ska jag klä på mig & gå ner till sarah. & eftersom vi är så himla duktiga ska vi träna ikväll. låter som om det blir en typisk söndag helt enkelt
you're everywhere to me


i just want to be a part of this

and you're someone. hur är det just nu ? två sekunder - underbart (helt jävla underbart), tre sekunder - ingenting. eller ? fattar inte hur det kan bli så. jag vet inte. hur ska jag kunna veta ? borde jag. kanske.

idag; sovmorgon, skola, pizza-dejt med sabine (dagens höjdpunkt), jobb 16-20, hem. så nu sitter jag här. väldigt rolig fredagskväll. nej, men skönt att bara ta det lugnt faktiskt.

imorgon; sovmorgon igen (yes. iaf längre än 06:25), träffa carro för att fika & fira tredje mars i stan <3, sen får vi se vad som händer. skönt att ha lite tid över för att bara mysa runt iaf :)

F I X  M E  I N  4 5

rubrik

jag är en väldigt dålig bloggare, har inte orkat med det riktigt. ska försöka bättra mig :) det är ju faktiskt inte dirket så att mitt liv är så tråkigt & händelselöst så att jag inte har någonting att skriva om. igår tex, fick jag min första lön. ah, lycka ! äntligen känns det som om det är värt att sitta där och registrera varor. nej, jag gillar faktiskt mitt jobb. det kanske inte är jätteroligt, men hur ofta är ett jobb det ? jag har väldigt skoj med arbetsfolket iaf, de är riktigt sköna människor som jobbar på ica. lön + studiebidrag fick jag igår & nu har jag .. runt 600 kr kvar kanske. får se hur många dagar dom räcker (brukar inte vara överdrivet länge) har köpt skinnjacka, converse, tröja, nagellack & lite annat nu iaf. kan ladda upp bilder på det senare.
idag är det torsdag. planer finns, men vi få se hur det blir med dom. i vilket fall som helst så har jag fått se dig nu igen :) & annie tänker som vanligt allt för mycket. jag borde skaffa en tankemössa som jag kan ta på mig när jag vill sluta tänka (hm?) kunde knappt plugga till mitt historiaprov i onsdag. skönt att det är över btw, & vinterjoggen är avklarad. nu vill jag ha VÅR. fyra månader kvar till juni idag. yes.
& nu då ? - i can never tell myself i didn't try.