am i more than you bargained for yet ?

iv'e been dying to tell you anything you wanna hear
(jag hade faktiskt helt förträngt att vi är tre med samma känslor) rude awakening. kan man tycka om någon för mycket ? you can't loose what you don't have. kanske inte. kan allt ens vara såhär bra ? jag hoppas det, verkligen.

don't waste your time on me, you're already the voice inside my head
k y s s i n g e n i m o r g o n, du kan kyssa idag  v

<3

minus 20 grader ute, & det kändes som plus 37. vad gör du med mig ?
jag tror jag slog nytt skrattrekord igår. (: ah.

       

it's a good way to go
it's a bad way to go
it's a hard thing to know
but you know and you know

       

för en gångs skull ska det här inte få handla om dig, jag är trött på att anpassa mig. du har hindrat mig så länge, men det räcker nu. jag kan inte be om ursäkt för mina känslor längre. & jag tror han har rätt när han säger att jag inte har något att be om ursäkt för. det finns saker som man vet att man kommer ångra resten av sitt liv direkt när det händer, saker som förändrar allt till det oföränderliga, som man önskar att man aldrig gjorde. det här är inte en sån.

. . .

t r e t t o n h u n d r a femtiosex. jag räknade timmar & minuter i natt. andetag. it's breaking my heart to watch you run around. ibland tar det en stund innan man förstår vad som händer, innan saker klarnar. ett, två tre. det är inte alltid man förstår någonting alls, men så plötsligt så blir allting bara helt glasklart. i sit and wonder if you think of me as i think of you. jag har ditt nummer men jag vågar inte ringa. vad mer kan jag säga än det jag redan sagt ? jag kan inte förklara mer än vad jag redan gjort. you don't want to hurt me, but see how deep the bullet lies. det är meningslöst & jag borde bara ge upp, men jag har hoppats så länge nu. hoppats på att saker ska förändras. & sen försvann skyddsglaset & bubblan sprack. vad hoppades jag på ? det kommer inte hända. du kommer inte förändras. jag sa hur jag kände, & du gav mig någonting att bygga en dröm på. illusioner kanske. var det bara något du sa ? i guess i'll never know. men nu har jag fattat ändå, i know that it was over 'fore it started. det skulle ha blivit så bra, det kunde det verkligen. she loved you first, but you're still my sweetest downfall </3 visst, vissa saker är för bra för att slösas bort. you want to feel how it feels? det gör ont. men det är inte upp till mig längre. jag vet inte vad du håller på med, men du har fått mig att förstå att jag borde sluta hoppas nu. det är ingen idé, jag önskar jag hade förstått det tidigare. jag hoppas att du inte ljög, jag litar på dig. du är ju trots allt min vän. & du har egentligen aldrig varit något annat heller. you said that you were moving on now. du säger så mycket. sa så mycket. jag trodde, hoppades att det var annorlunda till mig. med mig. om mig. move on, maybe i should do the same ? jag ska åtminstonde försöka. för du har sårat mig, innan vi ens har börjat. är det värt det ? jag intalar mig själv att det inte är det. one, two, three - over and out
beneath the sheets of paper lies my truth. if i could escape, i would (i’ll try to change)

du fångar mig alltid när jag faller sarah, tack för du är en underbar ovärderlig bästa vän <3

baby,

WHY ARE YOU SO FAR AWAY WHEN I'M STILL SO CLOSE ?

fredagsmys med den oslagbara trion

jag hade en hypermysad fredagskväll. vad fan vore jag utan er ? <3

     

YOUR BEST FRIEND IS NOT YOUR BOYFRIEND

hearts are wasted, lives are broken


   


ge mig min lön i förskott, NU. jag är så shoppingsugen att jag tror jag dör !!
men men, idag är det fredag iaf ;D yes baby.


deep beneath the cover of another perfect wonder

THE MORE I SEE THE LESS I KNOW
THE MORE LIKE TO LET IT GO

come to believe that i better not leave
before i get my chance to ride

when it's killing me
what do i really need


annie leker med photoshop

annie leker med photoshop

är det bara jag som tycker britney har blivit lite lik ett djur ? ;D

GIVE IN OR JUST GIVE UP

det är mycket just nu, plugg, jobb, träning .. hinner inte tänka så mycket. det kanske är bäst så iofs, jag blir bara förvirrad då. mer förvirrad än vanligt - vilket är en del. kommer ha mycket tänktid över på jobbet nästa vecka, det blir många timmar under dom fyra dagarna. det händer massor med nu. allt på samma gång, samtidigt som ingenting känns det som. jag kanske bara är skoltrött redan ? det kan ju vara så. jag kan nog behöva lite lov. ett två tre, NAJS. äntligen hinner jag träffa carro & sarah lite :) det kan inte vara bra för någon att vara isär såhär mycket. saknigheeet, yes.
ge mig fredag; NU.

i don't belive that anybody feels the way i do about you now *
we haven't got a chance now
at least i haven't got a chance at all


> . <