tous le temps

je déteste pour être s'indépendant, je souhaite que je n'a pas eu aussi
mais vous êtes tout je jamais ai voulu, tout j'ai souhaité pour
je ne pourrais pas habiter sans vous, s'il vous plaît ne pas se casser ceci
<3


the knife - heartbeats

älska låten :*

torsdag

turn it inside out so i can see
i will wake beside you. huset är tomt utan dig f <3 har precis ätit frukost i casa de la snygg, helt ensam. fast dagen började ändå bra, och nu ska jag ner till stan och sen hem en sväng. vid fem ska jag till carro och träffa lollo. wihi, får se om det blir någon torsdagskväll eller något annat trevligt.
JUST DET: ha så kul nu sabina och gänget :) kommer äga.
gårdagens chock: mr. gulbrandsen har jobb ? haha, årets mest oväntade. total-chockade annie och sabina. fast rosa blingbling som sagt, vad håller emo på med ? nej, nostalgi only. kul att ses lite dock.
pirates-filmen var bra btw, fast inte lika bra som de första två. det ägde när det fanns typ åtta jack sparrow på samma gång, filmens höjdpunkt. förutom möjligtvis stövlarna och stranden i slutet + fiddes kommentarer. haha. frågan är: kommer det en fjärde .. (bara det görs fler filmer med johnny depp är jag nöjd egentligen. vad sägs om en film med BARA jack sparrow kanske ? hm, borde skriva det till någon filmproducent)

one night of magic rush. the start: a simpel touch
one night to push and scream and then relief
ten days of perfect tunes, the colours red and blue
we had a promise made - we were in love

sharing different heartbeats in one night

carro igår; make a statement honey. "ja, jag ska fan skriva ett blogginlägg om det" WOW, haha. sötnos.
sitter hos en lagom stressad sabinaaa som ska på peace & love tomorrow (just nu syr hon byxor / springer runt), jag är så sjukt avundsjuk. synd att vädret är lite piss bara, men det kommer äga ändå. sabina, kaos, kiwi på byxorna = trevlo dag.

ikväll ska jag och fidde gå på bio. vi ska äntligen se pirates of the caribbean III, lite sega vi är. men ändå, mys <3

sveriges regnigaste stad

det är fan borås. idag har det regnat NONSTOP hela jävla dagen. grr, palla. just nu sitter jag hos linda med två andra galningar, som håller på att göra chokladbollar. lite duktig jag är som äter upp all frukt i huset istället :) och dricker jordgubbs-te, as mysat. dissade att träna idag och ska kolla på "hey baberiba" istället med cp-barnen. ganska mycket roligare.
köpte mitt coral-nagellack idag <3 kärlek.

igår fick jag äntligen träffa sarah. vi hade myskväll, pratade och kollade på den här filmen:

så söt, älska julia stiles.
 
(f, jag saknar dig <3)

tidsfördriv

eftersom typ hälften av alla jag känner jobbar, det är dåligt väder och jag inte har någon ork att göra något har min dag än så länge mest bestått av filmer (marie antoinette och alex rider - stormbreaker, väldigt bra musik i båda. the strokes och sahara hotnights) och datanördighet. här kommer en väldigt intressant lista, som jag snodde av min kära mams, lollo <3 blueeyed.blogg.se

10 favoriter
färg:
jag gillar både svart och vitt, fast mest är det nog faktiskt grått. haha, förvånande ?
mat: jag är fet så; pizza, thai, hamburgare. vad som helst som är onyttigt. (räknas choklad som mat ?)
låt: finns så många, men två låtar jag alltid älskat är kent - utan dina andetag och håkan - det är så jag säger det
film: pirates of the caribbean, JOHNNY DEPP <3
bok: tycker om både linas kvällsbok, harry potter, edies dagbok och allt skrivet av jonas gardell
sport: att utföra; ridning och att titta på; fotboll
årstid: sommaren, snö och regn är det värsta jag vet
veckodag: lördag, början på helgen
glassmak: choklad eller pecannöt, MUMS. helst med noisettesås på, underbart
tid på dygnet: på kvällen / natten, jag är som en hamster. älskar att vara vaken och ute när det är mörkt !

9 för tillfället
humör:
glad men vädligt trött, jag lider av sömnbrist nivå hög
tanke: "varför skiner inte solen ? är det juni eller inte"
kläder: jeans och grå tröja, för en gångs skull inte mjukisbyxor som är min personliga favorit
bakgrund: på datorn har jag ingen just nu, men nyss var det en bild på en speciell kille från sjömarken
nagellack: lite halv diskret rosa och avskaft, men är sugen på att köpa ett coralfärgat. så fint
bästa sak: har bestämt mig för godis förbud igen, och känner mig väldigt duktig :)
irritationsobjekt: att jag har lyckats planera hela veckan fast jag skulle låta bli

8 första (absolut första)
bästa vän:
måste nog varit wictor elfing (jag var en brud som umgicks mest med killar när jag var liten)
husdjur: marsvinet fina. väldigt kreativt namn trots väldigt efterlängtat djur
kyss: första riktiga måste ha varit med sibbe
piercing: tre i öronen, men har gått och funderat på en i naveln i över ett år nu
förälskelse: kommer inte ihåg faktiskt, säkert nån gång på lekis
cd skiva: spice girls, vad annars ? haha
bil: ingen än, men igår tog jag ett steg närmare körkortet
ord: "mamma", yes jag är lika tråkig som alla andra barn. om jag får några barn ska jag lära dom "nationalencyklopedin"

7 senaste
telefonsamtal:
mamma (hon telefontrackar mig)
mat: frukost <3 jäej, det bästa jag vet. jag äter oftast gröt med russin, mums.
dryck: vatten is the shit
biltur: hem från en parkering igårkväll där jag och papi övningskörde
tv-program: kollade på slutet av "kvack attack" med min bror i morse
spelad låt: på en film, sahara hotnights - alright alright. SJUKT BRA
köpta klädesplagg: igår, en siden jacka / kofta och en oversize t-shirt

6 har du någonsin
dejtat någon av dina bästa vänner:
jag blir alltid ihop med killar som jag är riktigt bra kompis med. fidde är ett bra exempel på det :)
brutit mot lagen: det har jag, mer än en gång. men inget riktigt grovt (säger tattaren annie)
blivit arresterad: nix, jag är smidig och lyckas slippa undan hela tiden. vet inte om det ens varit nära
badat naken: självklart, senast förra sommaren i varberg på natten
varit med på TV: jodå, blev intervjuad under en elfsborgsmatch när pappa spelade för längesen
kysst någon du inte känner: haha, oh ja. vet fortfarande inte vad en del heter ;)

5 nej tack
kläder:
utsvängda vita byxor, för färgglada kläder framförallt lila eller gult och linnen på killar. UÄ
mat: smör, fiskbullar, blodpudding, grönsakssoppa, lever .. finns en hel del
musik: hiphop, jazz, techno. är folk döva eller ?
dryck: öl, vin och äcklig sprit. fyfan
personlighetsdrag: falskhet, att inte våga stå för vad man sagt eller gjort och att säga en sak och inte göra det

4 saker
du gjorde igårkväll:
satt med papis dator i sängen och nördade / kollade film, åt äpple, drack vatten och pratade med mamma i telefon
du kan höra just nu: mina småbröder som spelar ps2, datorns surrande, mig själv när jag sjunger och radion (på P3 såklart)
du inte kan leva utan: choklad, carro och sarah, fidde och min mobil. hatar min mobil men skulle vara handikappad utan den
du gör när du har tråkigt: sitter vid datorn, lyssnar på musik, kollar på film, pratar i telefon

3 personer
du kan berätta allt för:
carro, sarah och fidde
du tycker om: choklad, de tre ovanstående och att vara kär
du inte gillar: otroligt mycket. äcklig mat, irriterande och falska personer och att tvingas göra något

2 val
kaffe eller te:
te. jag är värsta tebruden, fast jag dricker kaffe ibland också. mest för att bli pigg :)
vår eller höst: egentligen vår för då är det snart sommar, men jag fyller år på hösten så. höst

1 önskan: att alla jag bryr mig om ska ha det bra, hela tiden. hade jag haft några önskningar till så skulle det nog vara att jag skulle få bestämma över alla, ha hur mycket pengar som helst och att mitt hår skulle vara som jag vill. haha, patetiska jag

watch out

NU HAR JAG ÖVNINGSKÖRT FÖR FÖRSTA GÅNGEN I MITT LIV :D lycklig som ett litet barn. yes, jag överlevde och yes, det gick faktiskt bra. fick ett ynka kärringstopp men i det stora hela var papi väldigt stolt över mig. att jag körde i 20 km/h på en parkering och bara typ svängde och startade lite är en mindre detalj. körkort 2008, here i come ! se upp på vägarna (parkeringsplatserna framförallt) i framtiden.

dagen spenderades i götet med min underbara pojkvän. en del shopping, china mat och trötthet inkluderades. väldigt mysig dag.
fredrik (hot_pott_boy_90 - HAHA xD) snygg <3

jag inhadlade jacka/kofta i siden på monki och en oversize t-shirt från cheap monday/åhlens


there is nothing else <3


midsommar

får jag någonsin sova ? har jag någonsin sovit ? kommer jag ens ihåg när jag sov ordentligt sist ? frågorna är många, och svaret på alla känns just nu som ett stort blinkande neonprytt och illrött  NEJ. sammanfattning: j a g ä r s å s j u k t j ä v l a t r ö t t. phu. (somnade det första jag gjorde när jag kom innanför dörren innan, trost att jag hade lovat mig själv att låta bli)

jobbat fyra dagar i rad (runt 28 timmar räknade jag ut). i torsdags så slutade jag 22:15, åkte direkt hem till fidde, sov alldeles för lite (sov jag något är fan frågan) och sedan upp klockan 06:55 för att jobba ytterligare sex timmar. det var minst sagt jobbigt. men det var ju fan midsommarafton så jag var tvungen att vara pigg. tog sen tåget i allt jävla regn till varberg vid fyra tiden. carro, yasmine och jag var lätt de tröttaste och skabbigaste på hela det fulla tåget. åkte till träslövsläge till granny-paret och den älskade stugan. stökade, fixade, åt, pratade. fortfarande bara regn överallt. sen så fort vi satte oss till bilen ner till stan så slutade det mirakulöst regna och efter det regnade det inte en droppe på hela kvällen. TACK GUD, jag och mitt hår är mer än otroligt tacksamma. en planerad inomhus fest blev istället åtta timmar utomhus. är det midsommar så är det. vi lyckades dock hitta den absolut bästa platsen för förfest: en båt. och inte vilken båt som helst, mitt i parken vid festningen på en lekplats. tamtam, jäej. att vi sedan lyckades möta erika och company gjorde ju inte saken mycket sämre :) det var jävligt skoj. yasmine skickade ett väldigt roligt sms till sin pojkvän "byaklade du precis förbi var båt?" för det första: cyklade stavas med C och för det andra: hur ska han veta att vi var i en båt, PÅ LAND ? haha xD

iallafall, innan vi visste ordet av var klockan ganska mycket, det blev mörkt och det var totalt folkbombning. träffade sarah och typ alla andra människor man kan träffa. vad gjorde vi sen ? nej, ingen vet fan. vart tog alla vägen ? hm. allt var ett enda virrvarr av FIDDE <3, boråsare, sprit, cyklar, strandpromenad, poliser, chips, ringande mobiler, brännässlor, pierre och efterfest killen - vadfanhannuhette, blåst, kebabrulle, blommor, snattad cola light och kläder typ. kvällen slutade iallafall runt tre tiden, men då var frågan; hur kommer vi hem ? fem kilometers asfalt stod imellan mig, pojkvän, carolinè bitchen och yasmine. ingen var speciellt sugen på att gå och det gick fan inga bussar heller. så vad gör man ? alla jävla taxi bilar (den som säger att varberg inte har några taxi's ljuger, det fanns femtusen lätt) var upptagna. yasmine är dock en ängel, hon raggade upp en svarttaxi och så var problemet löst. vi fyra trängde ihop oss med tre helt okända och fulla människor i en bil. jag har nog aldrig haft så kul i hela mitt liv, jag skrattade tills jag höll på att kvävas. (kan ha varit lite för att carro satt nertryckt i mitt knä också kanske) de snubbarna vi åkte med var nog höga, eller är det helt normalt att säga "alltså jag bara måste få fråga er en sak. om ni fick vara en boll, vilken boll som helst i vilken färg som helst, vad skulle ni välja då ?" och "om du hade en cykel med tre hjul och ett gick sönder. skulle du köpa en ny då, lagat den,eller skulle du gå ?"
alltså det finns inga ord.

efter fem timmars sömn så vaknade vi imorse. låg och drog oss i några timmar och gick till tre toppar (KÄRLEK) för att köpa glass. så gott. vi satsade på en riktigt rejäl bakisdag så när vi var påväg till tåget hem till borås stannade vi på vägen och köpte mcdonalds. ska man feta så ska man :D
underbar midsommar, underbart folk. tack för det, ännu ett tillägg till bästa sommaren någonsin.



image54
två månader och en dag, i don't believe that anybody feels the way i do about you now <3
 - det finns inget som du och jag.

FALKENBERGSBILDER 13-16/7

here we go: alltifrån folk till mat, strand & stuga <3
    
   
  

kent : ansgar & evelyne

and how i wish that you were here right now,
i just wanna hear your heartbeats


so what if you catch me, where would we land ?

and would you lie with me ..
hade tänkt skriva mer om vårat äventyr men ibland vill inte tiden vad jag vill. inte hunnit, inte orkat. men jag lovar att ladda upp lite bilder. inom en ganska snar framtid.
just nu känns allting lite .. likgiltigt. saknar sarah löjligt mycket, dumma ditt jobb. och dumma mitt jobb. har fått jobba nu i två dagar, vilket inte var planerat. har två dagar kvar på ica denna veckan som jag verkligen ser fram emot (detta betyder att jag varit snål helt i onödan också, grattis). har inte hunnit med så mycket, absolut inte sova. sov på göta igår, hos farbror bogsjö. är väldigt glad för att hanna och freja är i stan. behövde lite tid med er faktiskt. filmen, var den bra eller ? åh, jag var så jävla trött. är. hann med att träffa ina igår på hennes födelsedag, glass-dejt. för tillfället äter jag antingen bara skit (glass, godis, pizza, you name it. pappa är iväg och handlar kebab just nu) eller absolut ingenting. igår åt jag ingen lunch och kvällsmat klockan tio. bra, sådant får mig verkligen att må mycket bättre. fast igår pallrade jag och carro oss iväg till friskis och tränade, hälso yes. min mobil (som jag tappade på stranden i skrea och sedan mirakulöst hittade igen, en meter under sanden) har nog aldrig varit så jävla aktiv som den var igår. där satt jag på jobbet och det bara ringde eller pep oavbrutet. räknade ut att det var exakt nio olika personer som ringde mig igår + andra sms. inte ofta kan jag säga. mitt i min deppighet igårnatt ringde A, väldigt oväntat och alldeles för längesen. tack, du lyste upp min kväll lite :)

snart kommer hänu <3 och myser lite här, skönt att slippa vara ensam faktiskt
(nu har det gått fem jävla dagar, jag dör här)
.. jag hade hoppats på något, hoppats på något

via fjärrkontroll

jag är hemma, och JA jag lever. med marginal. dock trött hela jag, och jävligt trött på nudlar och fiberbaguetter. har varit fyra alldeles underbara, påfrestande, roliga, spännande, dyra, jobbiga men otroligt fina dagar. värda att minnas <3 tack gänget. lovar att skriva en lite längre sumering och ladda upp lite bilder så fort allt är skickat, hämtat, bytt och klart.
ska nu endast skriva en lista på saker jag faktiskt lärt mig av hela den här falkenbergsrese-grejen, lite tips:
1. pengar är underskattat. ta med mycket pengar, i nödfall. det behövs. fast ta inte med för mycket pengar, för då gör du helt enkelt bara åt dom på onödiga saker. (man kan tro att chips och tidningar är nödvändigt, men nej. gratis godis däremot, go for it. tänk snåla tankar) lagom är nog bäst. tillräckligt + marginal är nog nyckelorden. fast hur vet man det ? haha. får fråga en av alla vuxna som verkar veta allting
2. ta med mat. att köpa mat är dyrt. jävla rån ! budget eller inte, palla att bara käka euroshopper saker som ska kallas ätbara råvaror ? nej. och att leva på nudlar och fiberbaguetter i fyra dagar är ingen hit, det har jag lärt mig nu. eller skaffa en pojkvän som köper mjukost åt dig så du överlever <3
3. det är något fel på killar. dom bråkar ju aldrig ? inte med varandra iallafall. hur kan man inte gå varandra på nerverna efter fyra dagar, det är fan frågan. väldigt skumt. och dom är sjukt lättroade, ge dom en boll så är dom upptagna och ohungriga i två timmar :)
4. tre dagar, sex pers på 18 kvadrat är max. sedan blir det lite jobbigt. man blir rätt trötta på varandra och små eller stora konflikter är ett faktum. oftast ingenting som inte går att lösa med olika medel (alkohol är ett tips, fast risken är att det gör saken värre) haha, fast vem har sagt att man inte kan ha kul ändå, trots lite bråk ? det är ju åtminstonde spännande.
5. kundvagn och cykel is the shit. att slippa GÅ och handla och att slippa bära väskorna äger faktiskt. big time. sen att det är sjukt kul att skjutsa varandra är ett stort plus. är man lättroad så är man.
6. sist men inte minst, gemensamma campingduschar är underskattat. ett tips är att spara på sig några enkronor och hitta en underbar kille, så kommer du gilla dom lika mycket som jag <3

FALKENBERG

yes, det blir av. imorgon smäller det. skönaste gänget någon gång; fyra killar (fidde <3, ludde, adam och linus) + annie och carro. totalt oslagbar kombination. bästa fyra dagarna detta sommarlovet (okej, det har inte gått så långt men ändå)
älskar spontana grejer, att vi åker redan imorgon. tålamod är inte riktigt min grej, JAG HATAR ATT VÄNTA. (detta fick min mormor att uppkalla en kaka efter mig när jag var liten, för att jag var så fet och otålig) att vi drar redan imorgon är som om tomten kom vid frukost på julafton och man fick alla julklappar direkt. ingen väntan på mat, kalle anka, knäck .. åh, underbara underbara underbara vecka <3
annie hjärta fredrik

there's still nothing else

alltså fucking jävla underbar sommar hittils, ribban sätts verkligen högt. har varit med sabina tre dagar i rad nu (se, det funkar prima :D), igår var vi i göteborg. tattarungar som fan dock, men ändå. det var kulighet. sedan kom fidds på kvällen. underbara du, vad skulle jag göra utan dig ? idag drog vi ihop ett skönt gäng och drog till almenäs. åh, så mysigt. jag babade idag , TAMTAM. finally. mer eller mindre frivilligt, när jag blev buren ner i vattnet men ändå. och vi ägde några killar på fotboll totalt, vilket team vi är ! seriöst. och imorgon hoppas HOPPAS jag verkligen, nej fan jag ska, till falkenberg med gänget. det vore så himla kul, vi sex galningar i luddes stuga ända tills på lördag. nu jävlar, tjoho !
på lördag blir det kanske varberg med carro och lollo och folk, jäej. saknar dig så mami :*

kom inte för nära, du vet hur det går. jag ser vart du längtar & du ser hur jag mår. inget vidare rus.
det är varning för ras, gå så försiktigt du kan. dina ögon kan krossa min värld, som stenar mot glas. varning för ras.
you gave me the best mixtape i have, and even all the bad songs ain't so bad (förlåt <3)

CAN'T STOP THE TRAIN *

sabina, har saknat dig <3 men jävlar vad du är nostalgi (och en massa bus, frukt  och chokladfondue)
... den första låten jag hörde på radion när jag kom innanför dörren: snow patrol - chasing cars

more than enough

underbar fredag, med att sluta skolan, äta thai som sagt och sedan ut på kvällen. vi började åtta pers vid byttorpssjön, mys och förkrök. det roligaste var när en kille kommer körande i 140 på moped, skriker att polisen kommer och slänger iväg moppen och hjälmen. alla fick panik och sprang ut i buskarna (en viss annie sprang rätt ner i sjön och babade sina nya f.d. vita skor, haha) polisen kom, snackade lite men gjorde ingenting när vi sa att vi var heeelt nyktra. frågade bara "jaha, men varför ligger moppehjälmen och flyter i sjön ?" nej du, det är fan frågan. vi hade ju inte ens druckit ? ;D efter det drog vi till bussen (utklassade några 10-åringar på skolgården i fotboll på vägen dit), träffade nordman (?) på bussen och någon annan trevlig skäggig typ. väl nere i stan träffade vi halva borås och alla drog runt lite överallt. ett tag skulle vi till annelundsparken, men det slutade med att ett enat gäng skulle till sjömarken. då visade det sig att det inte gick någon buss, så vi fick stanna kvar i staden. ett besök på mcdonalds blev det och sedan ville sarah åka hem. sedan drog vi fyra som var kvar (jag, fidds, carro & luddis), efter världens drygaste väntan på bussen och bussresa, till sjömarken. säger bara; "bockstensmannen !!" HAHA. in the seamark cyklade vi runt, JAG GJORDE SOM FÖRRA ÅRET; (hur fan lyckas jag alltid?) ramlade. världens mest roliga vurpa tror jag, och jag klarade mig faktiskt ganska bra. vid halv tre drog vi till casa de la snygg för att kolla film, mysa & sova :D
väldigt trevlig avslutningskväll.
      
  
vaknade efter typ tre timmars sömn hos fidde igår. alla var lagom pigga. drog sen hem till carro och solade med sarah. på kvällen åkte vi tillbaka till sjömarken för att grilla, kolla film och spela kubb med killarna. fyfan, kubb är inte riktigt min grej alltså. jag vann inte EN enda match ! väldigt trötta barn åkte bussen därifrån och det slutade med att jag cyklade hem. som om jag inte var trött innan ? jo, och efter den cykelturen var jag helt död. vaknade klockan 11 imorse, vilket är mycket för att vara mig. och jag är fortfarande trött ! + att hela jag är totalt misshandlad. SKOSKAV som fan på hela fötterna, träningsvärk, sömnbrist och sönderslagen hand och armbåge. lite bra jag mår :D
underbara sommar, det är du värd <3 det börjar bra, och nu är det fan 10 veckor sånt här till. WOHO.
     

två trötta flickor med väldigt ömma fötter på brännhet asfalt

S O M M A R L O V

wake me up in seventy-five days, då går jag i 2:an för helvete :D
underbar dag, värmerekord, skolavslutning, thai med c & s, party ikväll <3

we got to do what we should


DANMARKSRESA <3

helt underbar tripp igår ! danmark, solen sken, 26 grader varmt, toppenhumör (mini-trötthet räknas inte ens) och fidde. kan omöjligt gå fel. hände alldeles för mycket för att ens skriva hälften, men jag säger bara: museum erotica, glass / choklad / mer / vindruvor / pizza / smirnoff, "you're a very lucky man", JAG VANN BIL RÄKNE-LEKEN del 2 och ägde på "jag tänker på .." (haha, vem är världens sämsta förlorare ?), lite shopping, båt tur och retur, gå vilse i köpenhamn, saltcar (?), tyska turist-tanter och bli totalt nerglodda. på kvällen blev det ett besök till familjen snygg's stuga i varberg på hemvägen. så jävla underbar dag, verkligen.

(idag har jag inga lektioner, och imorgon är 1:an slut forever. finns inga ord)
ANNIE + FIDDE
  


underbar vecka

japp, skolresa igår (okej mindre roligt, men man slapp iaf gå i skolan), inga lektioner idag, danmark imorgon, inga lektioner på torsdag heller och skolavslutning på fredag. herregud, jag har ju fan sommarlov redan ! WOHO <3
då kan till och med jag kosta på mig att gå upp hyffsat i tid en dag som denna. nu hade jag tänkt fixa lite frukost (gröt med russin, my one and only) och sedan dra ner till stan för att sola med carro. som sagt, jag ska ha shorts på fredag. hu, hemska tanke. men, men det får funka. sedan ska jag möta F en kort stund och växla till danska pengar. måste gå till banken nu med, har skjutit på det alltför länge. sedan hem en sväng, innan träning 17:30. efter det en sväng hem igen och sen ut till sjömarken. lite planerad dag jag har, kontrollfreaket annie har legat vaken och funderat ut det här. haha, get a life. vi hörs efter danmarksresan :D

on the way down

godmorgon, lite summering av helgen och igår: (jag är verkligen en dålig bloggare, som inte anstränger mig mer. men ibland råkar jag faktiskt få ett liv och då hinner jag helt enkelt inte. ha överseende)

fredag: åkte till linda efter skolans enda lektion och fixade lite käk. solade lite solarium och fetade häägen dazs - strawberry cream glass, SÅ GOS. och läskigt god faktiskt. åkte sen hem en sväng, och sedan tillbaka hela vägen till sandared med carro i släptåg efter att ha spenderat allt för lång tid på videomix som alltid. vi har väldigt svårt att välja film, eftersom vi är så otroligt envisast båda två. kollade sedan på "a lot like love" och åt godis resten av kvällen.
(UNDERBAR FILM <3 en ganska mesig kärleksfilm med snygghets skådespelare är verkligen min femma)


lördag: otroligt mysig dag med trion (jag, carro och sarah) i göteborg. vädret ägde och jag var den enda som skulle shoppa, så jag fick bossa lite och var på underbart humör på grund av detta. köpte en hel del, förstår inte hur jag lyckas ? efter en halvtimme hade 400 spänn gått upp i rök och så fortsatte det i ett antal timmar. inhandlades:

» vita skor från scorett
» ljusgul blommig-klänning från indiska
» brun/guldigakorta shorts från zara
» mönstrad vintage sjal från miss ragtime (<3)
» guldhalsband från fiorucci
» svart hoodtröja från h&m's killavdelning
» armband från gina tricot
» vit oversize t-shirt från gina tricot

herregud annie, jag kommer vara helt pank tills juli. skoj. efter en svettig tågresa utan platser var vi hemma i borås igen. fidde mötte mig i stan och sedan väntade en lika konstig kväll som alltid i brämhult/sjömarken. jag säger bara restaurang peking. haha, han har nog aldrig skrattat så mycket åt mig tror jag. grr ;) kärlek <3
  
1. C och A  2. mina skor (och carro)  3. hälften av alla mina påsar ungefär

söndag: trötthets jag, la mig ute i hawaii vädret och solade i två timmar. ska man ha shorts på skolavslutningen så ska man, och detta kräver en del hets-solning. (förlåt gud, ge mig inte hudcancer) åkte sedan till carro, kollade på "fjorton suger" med världens sötaste skådespelare, sprang runt byttorpssjön, hoppade studsmatta och åt mat. en söndag helt enkelt.

måndag: ek 1a ger sig ut på klassresa. kan bara sluta på ett sätt ! vi besökte typ fem klosterruiner och kyrkor och åkte runt i västergötland. jävligt varmt i bussen, vattenkrig, sovande människor överallt. mungigor-smörknivar-plastkatter-vitlök-håränglar-stenar-bokmärken och allt möjligt annat införskaffades. vi stannade ungefär var femte minut och varje gång skulle vi äta. julskinke teorin ? hm. fidde tog 104 kort, förstår inte riktigt hur han lyckades ? :D iaf, 08:00-16:30 och sedan var vi hemma. åkte sen hem till carro idag igen för att göra ungefär samma sak som igår (minus kolla på filmen)


:  

jag hatar mig
2007-06-04

hej danmark, hej skolavslutning, hej tio veckors sommarlov, hej solsken, hej varberg västerås & falkenberg, hej världens underbaraste människor, hej underbarhet, hej helt jävla perfekt allting.
hallå, lever jag ?
just nu är jag en sån där människa jag själv skulle hatat om allt var på film.

annie bogsjö <3 fredrik snygg
no one else can make me feel this way

 

backyard babies - love

i'm in love, feels like heaven can wait for me.