slow down, please slow down

annorlunda kväll igår. jag och fidde var hos storebror snygg med hans kompisar, med andra ord runt 10 killar och jag. det var kul, pudelrock/power metal musik, nya snapsvisor till "minttu"-spriten, lite teknis vs. bäckängkrig (där vi teknister var fler och därför vann), sedan sprang vi till 1 rum och kök för en snabbvisit och sedan bar det hemåt fullastade med mcdonalds.

tredje advent idag, vilket betyder en vecka och en dag kvar till julafton. idag har jag slått in några juklappar (har fortfarande dödligt många kvar att köpa) och rimmat på alla fiddes paket. det är fan inte lätt, men det är jävligt kul.

image202


i wanna know how i like plan to make things easier
for everyone but me

tell me, please tell me
jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig. snälla, sluta aldrig. 

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

trackback